Spalaj kalorie bez odwiedzania siłowni.

Nienawidzisz spędzać czasu na siłowni, a bieganie na bierzni Cię nudzi? Spróbuj jednej z poniższych czynności, a spalanie kalorii i dobrą zabawę masz gwarantowaną.

skakankaSKAKANIE NA SKAKANCE- przywołuje radosne wspomnienia z dzieciństwa. To świetne ćwiczenia na ramiona ale i niezłe cardio dla Twojego organizmu. W 15 minut możesz spalić nawet 160 calorii, pamiętaj by różnicować podskoki i ich szybkość.

Woman holding hula hoopHULA HOP – jeżeli jesteś zmęczona monotonnymi ćwiczeniami na brzuch, wypróbuj ćwiczenia z hula hop. To świetnie ćwiczenie na modelowanie talii, ponieważ podczas kręcenia kółkiem intensywnie pracują wszystkie mięśnie brzucha!  Ćwiczenia z hula hop można wykonywać również na innych partiach ciała, na przykład ramionach. Systematyczne ćwiczenia wzmacniają kręgosłup, modelują pośladki, pomagają również kształtować prawidłową postawę. To pozornie proste ćwiczenie  w ciągu godziny spala aż 420 kalorii.

BIEGANIE – nie musisz biegać dystansów jak sportowcy biorący udział w maratonach. Wystarczy spokojny jogging by spalać kalorie i tłuszczyk w miejscach, których masz go nadmiar. 30 minut spokojnego joggingu może spalić nawet 300 calorii.

SPACER-  jeżeli nie lubisz biegać to nic straconego, wciąż możesz spalać kalorie na świeżym powietrzu po prostu spacerując. Aby spacer był bardziej efektywny wybierz teren z pagórkami i narzuć sobie szybsze tempo. Spacer spala nawet 150 calorii w 30 minut.

PŁYWANIE- stary, ale sprawdzony sposób na zgrabną sylwetkę i walkę z tłuszczykiem. w 20 minut spalisz nawet 200 calorii. Nie lubisz pływać wzdłuż basenu, bo jest to zbyt monotonne? Może warto wypróbować AquaAerobic – przez około 60 minut Twój organizm nie tylko spali 252 kalorii ale również podniesie przemianę materii do poziomu 3 146 kcal jeśli jesteś mężczyzną i 2 590 kcal jeśli jesteś kobietą.

TANIEC - to nie tylko świetny sposób na spalanie kalorii ( aż 400 kalorii / 60 min), ale również świetny sposób na odreagowanie stresu.

 Źródło zdjęć: google


zostaw komentarz

*